Thursday, June 7, 2007

Hasil Retreat Moria Runggun Perawang di Rindu Sempadan

Sebab-sebab maka banci turah merawa ibas diri Moria eme:
1) Tersinggung
2) Erpenggejapen maka kurang iergaken
3) La teraloken kalak pendapatta
4) Perbahanen si mehuli si ibahan kita la mehuli ulihna ibahan kalak man banta
5) Enggo kita erpala-pala guna mengalah, tapi tetap idaram-darami kelepakenta.

Akibat-akibat siterjadi arah Merawa si turah:
1) Mesunah kena pinakit
2) Pikiren la tenang
3) Kerina jadi murde / la eraturen
4) Lanai lit tergejap kemalemen ate
5) Stess
6) Turah perbeben si mbaru
7) Turah biak sierelem-elem

Cara-cara sinibahan gelahna la turah Merawa :
1) Erpengejapen maka kitape nggo erbahan kelepaken
2) Kerina perbeben ntah masalah si lit iukuri lebe maka itanggapi
3) Ukurken lebe kai kari akibatna man kalak sideban
4) Ukurken ka leb kai kari akibatna man dirinta
5) Ula erpengakap maka kita sibujurna/sipayona
6) Ukurken ras inget kata Dibata lebe sope lenga merawa (Mat 5)

Rekap oleh,

Nora Pt.Bp.Dian Purba

******************

2 comments:

nani&hovny said...

salam dalam kasih Allah Bapa

perkenalkan saya adalah Hovny Dede Sihombing...

saudaraku yang seiman ...saya minta didoakan agar kirananya Allah Bapa dapat mempertemukan saya dengan kekasih saya yang sedang bertugas di Perawan Riau...


ia bernama Drg,Nani Nainggolan

saudaraku,,,aku sayang dengan dia...aku sayang dan mengasihi dia
saya salah.........

saya sayang dengan nani nainggolan...

nani&hovny said...

salam dalam kasih Allah Bapa

perkenalkan saya adalah Hovny Dede Sihombing...

saudaraku yang seiman ...saya minta didoakan agar kirananya Allah Bapa dapat mempertemukan saya dengan kekasih saya yang sedang bertugas di Perawan Riau...


ia bernama Drg,Nani Nainggolan

saudaraku,,,aku sayang dengan dia...aku sayang dan mengasihi dia
saya salah.........

saya sayang dengan nani nainggolan...

bagi saudara ku yang seiman membaca comment ini saya harapkan kalian bisa memberikan semangat untuk nani nainggolan ....

saudaraku,,,,,,jujur dari hati ku yang dalam....saya sayang dan saya ingin dia menjadi teman hidup saya.....

doakan saya saudaraku ...........


amien..
GBU


Hormat saya
Hovny




nB: untuk nani,,,,abang sayang ade,,,ade kembalilah sayang
abang menantikan kehadiran ade dalam hidup abang........selama abang masih bernafas dan dapat menjaga ade dalam suka dan duka

ade baik2 ya disana
abang sayang ade... ( em...muah dikening ade )